Späť

IBM SPSS Categories

Preveďte svoje kvalitatívne dáta na kvantitatívne.

Ako odhaliť preferencie zákazníkov / obyvateľov / študentov?
Potrebujete zistiť, aké je vnímanie rôznych značiek / produktov / inštitúcií?
Zaujímajú Vás hodnotové orientácie rôznych skupín ľudí?

 

Odhaľte skryté vzťahy pomocou percepčných máp pre kategorizovanie dát a porozumejte informáciám ukrytým vo veľkých dvojrozmerných a mnohorozmerných tabuľkách. Pozrite si vzťahy vo vašich dátach pomocou biplotov a percepčných máp. ​

IBM SPSS Categories ponúka:

  • ucelenú sadu nástrojov pre analýzu vzťahov medzi kategorizovanými aj číselnými premennými
  • sofistikované metódy navrhnuté odborníkmi z Leidenskej univerzity v Holandsku
  • intuitívne grafické výstupy v podobe percepčných máp, biplotov a triplotov
  • prostriedky pre spracovanie mnohorozmerných kategorizovaných dát
  • alternatívne postupy k obyčajnej lineárnej regresii, metóde hlavných komponentov a kanonickým koreláciám pre ordinálne aj nominálne premenné

Tento modul je súčasťou trial verze softwaru IBM SPSS Statistics, ktorú Vám zašleme po vyplnení webového formuláru na tomto odkaze.

Príklady použitia v praxi

Komerčná sféra

  • zistenie imidžu firmy na trhu
  • odhalenie preferencií rôznych skupín klientov pri výbere banky alebo produktu
  • vnímanie určitej značky ľuďmi

Štátna sféra

  • preferencie obyvateľov ohľadom bývania, či zdravotnej starostlivosti
  • určenie prestíže spojenej s rôznym zamestnaním a profesiou
  • priority rôznych skupín voličov

Akademická sféra

  • hodnotenia absolventov ich vysokej školy
  • preferencie študentov pri výbere školy, či študijného odboru
  • zistenie hodnotovej orientácie ľudí

Referencie

Volkswagen Slovakia

Riadenie ľudských zdrojov na základe kvalitných informácií vo VW Slovakia

Podrobná case study
Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti (NMS)

Efektívne smerovanie marketingových kampaní

Podrobná case study