Telekomunikácie

S rastúcim počtom spoločností ponúkajúcich zvýhodnené balíčky telekomunikačných služieb je stále náročnejšie si svojich zákazníkov udržať. Odchodovosť zákazníkov v tomto sektore je okolo 2% mesačne, ročne až 25%. Udržanie stávajúcich zákazníkov je 5x až 7x výhodnejšie ako získavanie nových zákazníkov. Vďaka možnosti univerzálneho využitia a jednoduchého ovládania sa IBM SPSS Modeler stal obľúbeným nástrojom pre datamingové úlohy ako je churn, optimalizácia marketingu, výpočet hodnoty zákazníka, či automatická segmentácia, ale využitie nájde aj pri mnohých ďalších.

Pozrite sa na referencie telekomunikačných spoločností, ktoré vďaka, IBM SPSS Modeler dokázali odhaliť faktory, ktoré ovplyvňujú odchodovosť ich zákazníkov, či optimalizovali marketingové kampane a dosiahli tak vyššiu konverziu a úspory na získanie jedného zákazníka.

Eircom

Eircom Detail referencie

Si.mobil

Si.mobil Detail referencie

Virgin Mobile

Virgin Mobile Detail referencie